آزمون کارگاه آموزش خبرنگاری در شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 167
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 443
:: بازدید ماه : 8132
:: بازدید سال : 20821
:: بازدید کلی : 297959
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 21 مرداد 1399

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

آزمون کارگاه آموزش خبرنگاری  که دوره ی آن در فضای مجازی برگزار شده بود با حضور رضا ذاکری در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شوش نیوز ؛ آزمون کارگاه آموزش خبرنگاری روز دوشنبه 20 مردادماه1399 در دو وقت 17 الی 19 و 20 الی 22 همز مان با ولادت سعادت امام موسی کاظم(ع)  با حضور 8 نفر از ثبت نام شدگان  در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان  زیر نظر عباس کرم الهی مدرس هفده  دوره کارگاه آموزش خبرنگاری در مقطع مقدماتی برگزار شد.

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از عباس کرم الهی گفت : اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگز زحمات این پیشکسوت و مدرس خبرنگاری را فراموش نخواهد کرد که در هر زمینه ای بدون کوچکترین چشم داشتی با اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری داشته و دارد .

وی در خصوص کارگاه آموزش خبرنگاری در فضای مجازی یادآور شد : در این دوره مباحثی شامل « تاریخچه ی مطبوعات در جهان ایران و استان خوزستان ـ شناخت انواع روزنامه‌ها و خبرگزاری ها ـ تعریف مصاحبه و انواع آن، اجزای خبر و انواع مختلف آن ـ منابع و اصول خبر نویسی ـ  انواع گزارش‌های خبری و ...»  به همت  عباس کرم الهی (سرپرست انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش) به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

وی افزود : امروز هم زمان با ولادت با سعادت امام موسی کاظم(ع) با حضور « محمد بهرامی استرکی ـ حسین مساعد اصل و عقیل سرخه » از ثبت نام شدگان مرد و « مریم شجاعی فرد ـ سمیه هیوری ـ زهرا سگوند ـ نرگس صیدپور و رقیه احمدی » از ثبت نام شدگان زن در دوقت زمانی 17 الی 19 و 20 الی 22 برگزار شد .

 سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ستان شوش در پایان تصریح نمود : به قبول شدگان این آزمون  گواهینامه پایان دوره آموزشی از طرف  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  و انجمن روزنامه نگاران اهدا خواهد شد .

 



:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.